Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Veel succes...

... met je nieuwe baan!

Mijn collega gaat per 1 juli een ander bedrijf blij maken. Tja al een tijdje terug was er een kleine traditie geboren om een zelfgemaakt kado te geven. Zo’n tas zagen wij al een tijdje, maar dat konden wij natuurlijk ook zelf.... Dus ging ik aan de slag. En het eindresultaat is zeer geslaagd! Samen met een sleutelhanger voor haar toegangspas was het kado compleet.

Ik weet zeker dat haar nieuwe werkgever blij met haar kan zijn, ze is een harde werker en een fijne collega :-). Ik heb haar zien groeien van een net afgestudeerd meisje tot een zelfstandige adviseur.

Veel succes lieve Britt!


1 opmerking:

  1. Wat een lief bericht van jou zeg! Ik ben erg blij met de mooie creatieve spullen, passen helemaal bij mij. De tas is al veel gebruikt en de sleutelhanger heb ik net aan mijn toegangspas geklikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen